Het is niet waar, dat een wagen van de zaak van een uitzonderlijk fabrikaat is. Toch heeft zo’n auto enige opmerkelijke unieke eigenschappen waardoor hij zich duidelijk onderscheidt van de normale modellen.
1: Hij trekt razendsnel op, ook bij koude motor.
2: Hij rijdt harder in alle versnellingen, vooral in de achteruit.
3: Hij heeft een veel kortere remweg, dan vereist.
4: De draaicirkel is verassend klein en de banden hebben een hoge trottoirbandbestendigheid.
5: Accu, water, olie en bandenspanning hoef je nooit te controleren.
6: De vloer van de wagen is bij uitstek geschikt als asbak.
7: Het zicht door de ruiten blijft uitstekend, ook al zit er aanslag aan de binnenzijde en vuil aan de buitenkant en zijn de ruitenwissers versleten.
8: Dankzij de verstevigde carrosserie kunnen de zwaarste bouwmaterialen vervoerd worden, zoals grind en betontegels.
9: De versnellingsbak laat toe, dat je de auto in zijn achteruit schakelt, terwijl de wagen nog vooruit loopt. ( Dit levert aanzienlijke tijdbesparingen op ).
10: Als het olielampje brand, kan er nog minstens 100 km. mee gereden worden.
11: Ook grote, en zeer zeker kleine beurten kunnen makkelijk een keer overgeslagen worden.
12: Dankzij de speciale vochtregulerende en absorberende materialen in het interieur, kunnen de ramen en/of het dak tijdens regenbuien gewoon open gelaten worden.
13: Ongewone, of enigszins alarmerende geluiden van de motor, kunnen gemakkelijk verholpen worden, middels de volumeknop van de radio.
14: Voorzorgsmaatregelen tegen diefstal zijn overbodig; het is zelfs mogelijk, om de wagen ergens te parkeren, met niet afgesloten deuren of ramen, en de sleutels in het contactslot.
15: NADEEL, hij zuipt benzine. (Soms zou je denken, dat er twee motoren onder de motorkap zijn gemonteerd).
wat bedoel je hier nou mee ?