KPN i-mode reclame

Er zijn veel reclames waardoor het zappen uitgevonden is. En de meeste reclames zijn eenvoudigweg vervelend. Er is ook laatst een onderzoek geweest dat 80% van de kijkers niet naar TV reclames kijkt. De meeste mensen lopen dan even naar de keuken of beginnen te zappen. Maar soms zit er een reclame tussen die wel erg leuk is.

Om nieuwe reclame van KPN voor i-mode heb ik zeer hartelijk gelachen. Ik vind em briljant! Voor de mensen die em nog niet gezien hebben gaat hij als volgt.

Op de muziek “When the lady smiles” van de Golden Earing begint de reclame. Een oudere dame staat met pech langs een lange dijkweg. Op de fiets komt een mooie meid voorbij. Ze pakt het i-mode toestel van de oudere dame en maakt een sexy foto van zichzelf met de auto met pech op de achtergrond.

Deze foto word naar de verschillende medewerkers van de helpdienst gestuurd, en jawel, allemaal schieten ze op het ‘doel’ af. De typische reactie van een man natuurlijk. (mooie) vrouw in nood, jawel, die willen we graag helpen. Ze verdringen zich om als eerste ter plaatse te zijn…….

Zo heerlijk stereotype, ik lach helemaal in een deuk!! Reclame is soms wel erg grappig 😀

Gepubliceerd door

Kees-Jan

It takes one to know one